Saturday, January 26, 2013

Brrrrrr...... it is cold....

Selv om vi har vært på sydligere breddegrader et 
par uker så synes denne vinteren til å vare evig...

.Her på vei inn i barnehagen i 
-12, brrrrrr....

Jeg måtte strikke nye luer, denne gang
en modell jeg har strikket før og som jeg liker veldig godt.
Pixiluen, mønsteret finner du her
Jeg har strikket dem i dobbel Drops 'Alpaca'
og da gikk det med 2 nøster til str. 4 år.

Tilslutt nok et råd om hva man kan bruke plasten
man tar rundt vinflaskene til..
putt oppi harde brødskalker og heng det ut til 
fuglene, veldig populært nå i kulden!

HA EN FORTSATT FLOTT HELG!

8 comments:

nina said...

Tøffe huer:-)skjønne små<3 Kjempeide m fuglemateren!!! Du e goe<3

Tebasile said...

Jeg er også lei av vinter og kuldegrader. Flotte luer du har strikket og det var en smart måte å bruke vinflaskenett på.

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Knallfine luer i fine farger!!!! Og god idé med den plasten!!! God helg!!

Anonymous said...

Tøffe luer! Tror jeg må strikke et sånn selv om den ikke har noen mottaker!

Petronella said...

Flotte luer til ungene og kjempegod ide med vin-nettet som fuglemater :-)

Strikkedoktor'n said...

Herlige luer! Takk for tipset:-)

hobbyvenn said...

Herlige barn i fine luer. Gleder meg til å se Sinnasaujakken din etterhvert også..

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Skjønne barn i flotte luer!

Ja, men nå er det jo blitt litt mildere med plussgrader:-) Nå vil vi ikke ha mer snø.
Det hørtes deilig ut med en sydenferie på denne tiden. Tenker dere hadde det fint.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra Hjørdis